Saulīte
Ar bērniem strādā
Pirmsskolas izglītības skolotājas
Andžela Seiliša – darba pieredze 24 gadi
Pirmsskolas izglītības skolotājas
Karīna Aksjuta-Smirnova -darba pieredze 13 gadi
Skolotāju palīgs
Lūcija Borenkova
DIENAS RITĒJUMS 2-3 gadus veci bērni
Bērnu pieņemšana, individuālais darbs, netieši vadīta bērnu brīvā rotaļdarbība. |
7.00-8.00 |
Rīta vingrošana | 8.00 |
Brokastis | 8.15 |
Integrētas rotaļnodarbības un bērnu rotaļdarbība visas dienas garumā telpās un ārā, iekļaujot vismaz 1 h darbībai svaigajā gaisā. | 9.00-11.30 |
Gatavošanās pusdienām |
11.30 |
Pusdienas |
12.00 |
Atpūta( pasīva) |
12.35-15.00 |
Pakāpeniska celšanās, rotaļas | 15.00-15.30 |
Launags
|
15.30 |
Integrētas rotaļnodarbības un bērnu rotaļdarbība visas dienas garumā telpās un ārā, iekļaujot vismaz 1 h darbībai svaigajā gaisā. | 15.50-18.00* |
Došanās mājās |
18.00* * Pirmdien-18.30 |
Dienas režīms sastādīts, pamatojoties uz 17.09.2013. MK noteikumiem Nr.890 “Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu”.
Integrētas rotaļnodarbības
mācību satura apguvei 2021./2022. m.g.
2-3 gadus veciem bērniem
Mācību saturs tiek apgūts rotaļdarbībā ar integrētu mācību priekšmetu saturu visas dienas garumā
telpās un ārā. Ilgums ir atkarīgs no bērnu interesēm, attīstības līmeņa, vecuma un individuālām vajadzībām
Pirmdiena | Mācību jomas, nenosakot konkrētu laiku.
9.00 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma-mūzika, Veselības un fiziskās aktivitātes joma( dabā) |
||
Otrdiena | Mācību jomas, nenosakot konkrētu laiku.
Veselības un fiziskās aktivitātes joma ( dabā) |
||
Trešdiena | Mācību jomas, nenosakot konkrētu laiku.
Veselības un fiziskās aktivitātes joma ( dabā) |
||
Ceturtdiena | Mācību jomas, nenosakot konkrētu laiku.
Veselības un fiziskās aktivitātes joma ( dabā) |
||
Piektdiena | Mācību jomas, nenosakot konkrētu laiku.
9.00 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma-mūzika |
||
Mācību jomas | Caurviju prasmes | Tikumi | |
Valodas joma– runas un valodas attīstīšana, stāstītmācīšana, rakstītprasmes un lasītprasmes veidošana, orientēšanās apkārtnē;
Sociālā un pilsoniskā joma– sadzīves iemaņu veidošana, noteikumu ievērošana, sociālās zinības un ētika;
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma-radošā darbība, mūzika, literatūra, sensoro spēju attīstīšana, darbības ar priekšmetiem;
Dabaszinātņu joma-iepazīšanās ar dabu, orientēšanās apkārtnē;
Matemātikas joma-matemātisko priekšstatu veidošana;
Tehnoloģiju joma-mājturība un tehnoloģijas (mājturība, rokdarbi, konstruēšana, veidošana), drošības noteikumi;
Veselības un fiziskās aktivitātes joma-fiziskās aktivitātes, sporta spēles telpā un dabā, veselības mācība. |
Kritiskā domāšana un problēmu risināšana,
Jaunrade un uzņēmējspēja,
Sadarbība,
Pašvadīta mācīšanās,
Pilsoniskā līdzdalība,
Digitālās prasmes
|
Atbildība,
Centība,
Savaldība,
Godīgums,
Taisnīgums,
Drosme,
Līdzcietība,
Mērienība,
Laipnība,
Solidaritāte,
Tolerance
|
Pasākumu plāns